maandag 9 juli 2012

familiefeestje

Gisteren hadden we het familiefeestje van S. A. kwam om 10 uur, zijn ouders om half 11 en om kwart over 11 was A weer weg.
we hadden samen een kado gekocht, maar hij kwm toch nog met een 'eigen' kado'tje voor S. Ik vermoed hier de hand van de snol in: het was een ringetje en dat is toch echt niet iets waar hij spontaan op zou komen. Maar misschien vergis ik me; ik weet het niet. Ik vond het in ieder geval niet leuk. Maar ik slik; alles voor S.
Zijn ouders en vooral zijn vader, waren ontzettend aangedaan. Wij zijn ondertussen al gewend aan de praktische consequenties en zij overduidelijk niet. De man heeft zo'n beetje de halve dag zijn verdriet weg staan slikken. Wat dat betreft was het wel gelukkig dat A er snel vandoor ging, want daardoor werd het toch nog een soort van gezellig, ondanks de regen.
Maar het is ongelooflijk moeilijk om deze mensen, waar ik zo om geef, zo verdrietig te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten