dinsdag 3 juli 2012

psychologe

Het was fijn om bij de psychologe te zijn. Helaas (?) heb ik al wat ervaringen bij diverse therapeuten en ik ben er niet slechter van geworden.
het was natuurlijk wel een half uur brullen. Nog altijd, als ik het verhaal vertel, word ik emotioneel.
de psychologe gaf aan dat ik al wel snel weer veel op de rails heb staan en dat ik dat goed geregeld heb. Uiteraard is dat deel van de therapie, maar zal ze het ook wel menen. Desondanks voelt het niet zo; ik heb het gevoel dat ik doe wat ik moet doen en dat ik dat 'maar' zo goed mogelijk doe. A. doet het niet en er moet toch wat gebeuren. En ik heb liever de touwtjes zelf in handen.
Als 'huiswerk' moest ik een verslag schrijven en kijken of ik een brief aan A (die ik dan niet verstuur; hoewel?) zou kunnen schrijven, dan wel aan de snol.
ik heb nog wat te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten