woensdag 11 juli 2012

geld

Maandag, toen ik met mijn financien bezig was, zag ik dat A de alimentatie en een extra bedrag dat hij betaalt tot de overdracht van de ark, nog niet had overgemaakt. Omdat wij altijd nog een gezamenlijke rekening hebben en ik via internetbankieren zijn rekening kan raadplegen, zag ik dat hij behoorlijk rood stond en ook een behoorlijk geldbedrag aan de snol had overgemaakt.
Omdat hij ook had voorgesteld dat ik zou meebetalen aan zijn kosten van de mediator (die veel hoger waren dan die van mij, omdat ik een tegemoetkoming van de Raad van rechtsbijstand krijg en hij niet) en ik dat geweigerd heb, was ik bang dat hij op die manier zijn geld wilde terughalen. Als het om geld gaat, doen mensen rare dingen.
Ik heb een dag met een steen in mijn maag gelopen en hem 's avonds met lood in mijn schoenen opgebeld. was die lamlul het gewoon vergeten!
Gelukkig maar dat het zoiets onbenulligs was, maar het geeft ook wel aan waar hij met zijn hoofd zit. Niet bij ons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten