dinsdag 10 september 2013

hij doet het weer!

Het leek alsof ik inlogproblemen had, maar die zijn opgelost. Dus ik kan weer bloggen!

ondanks de relatieve rust is er ook veel gebeurd; op een enkele hevige ruzie met A. na gaat het contact steeds beter. De verjaardag van S is in relatieve harmonie gevierd en op het partijtje hebben we zelfs over meer gepraat dan alleen koetjes en kalfjes. Heb hem zelfs kunnen vertellen over iets wat me dwars zat, zonder dat dat nu een heel groot drama werd.
Natuurlijk kocht hij voor de verjardag van S een ander kado dan we hadden afgesproken, zonder overleg, komt de snol mee naar het vakantie-eiland (drie keer naar gevraagd, ontkennend geantwoord). Gelukkig wel zo verstandig niet meegenomen naar het feestje zelf, zoveel verstand heeft ze nog wel.

Ondertussen heb ik een relatie. Pril, maar het voelt goed. Kinderen vinden hem leuk (dat hij een hond heeft, scheelt wel in de acceptatie). A. heeft hem al een paar keer ontmoet; vorige week stond de een zijn motorpak aan en de ander  zijn pak uit te trekken toen ik thuiskwam. Apart ;-)

het gaat de goede kant op

Geen opmerkingen:

Een reactie posten