maandag 29 oktober 2012

een nieuwe wending

Dit weekend waren de kinderen bij A. Ik had wat foto's geWhatsAppt gekregen, waaruit bleek dat ze in een binnenspeeltuin waren. om half 6 kreeg ik een hevig geemotioneerde A aan de telefoon, waarna de snol het overnam. A bleek een epileptische aanval te hebben gehad. De kinderen hebben de aanval zelf niet gezien, maar wel alle fuzz eromheen; de paniek, de ambulance, het ziekenhuis.
Er is een CT-scan gemaakt, waaruit vooralsnog niks ernstigs bleek. vrijdag heeft A een EEG en er wordt nog een MRI gemaakt. A mag de eerste tijd geen alcohol en hij mag drie maanden geen autorijden.
A en de snol hebben de kinderen teruggebracht, want dat zagen ze even niet zitten. De kinderen hebben hier geslapen en zijn de volgende dag weer met A en de snol meegegaan, naar het strand en naar A-stad.
Omdat ze al kwamen toen de kinderen nog aan het ontbijt zaten, heb ik A gevraagd of de snol even mee naar binnen wilde. Die zag ik dus ook weer voor het eerst sinds een jaar.
Zij heeft natuurlijk de schrik van haar leven gehad en moest met drie kinderen achter de ambulance aan. Op de locatie was gelukkig goede hulp in de vorm van een verpleegkundige en een BHV-er.

Het heeft natuurlijk ook voor mij consequenties. A kan nu niet met de motor uit A-stad komen om de kinderen op te halen, maar komt met de trein. Hij weet niet wat de oorzaak is van de aanval; hopelijk is het niks ernstigs.
Mij heeft het iets milder gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten