vrijdag 17 augustus 2012

beetje zeer

Eigenlijk gaat het best goed. we gaan nog een weekje met z'n 3-tjes naar Texel, het is mooi weer en de kinderen hebben zich in E. prima vermaakt. Ik was met mijn date drie dagen op Texel wat ook prima bevallen is. ik ben aan het klussen in huis, wat hard nodig is.
Vanmiddag had ik een telefonisch gesprek met de bank over de overname van de hypotheek. dat gaat zeker niet zonder slag of stoot, maar gelukkig heb ik daar goede hulp bij. Dat was maar goed ook, want toen ik vragen kreeg of ik de hypotheek momenteel wel kon betalen, hoeveel ik kwijt was per mand aan boodschappen en welke contributies ik per maand voor de kinderen betaalde, kreeg ik het toch te kwaad en werd ik emotioneel. Waarschijnlijk komt het allemaal wel goed, maar dit is gewoon niet leuk.
Vanavond heeft A. hier gegeten. Hij sputterde een beetje tegen, maar logistiek was dat het handigst vandaag. En als je dan met z'n vieren weer zo zit te eten, weet je weer wat je zo ontzettend mist. En wat gewoon niet meer komt. Niet al het grote, het hemelbestormende, maar de gewone, kleine dingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten