woensdag 16 mei 2012

Mediator deel 3

Vandaag gingen we voor de 3e sessie. Hoewel we uiteindelijk over een aantal essentiele punten overeenstemming hebben bereikt, ging dat niet zonder slag of stoot. Ik was op een aantal momenten buitengewoon emotioneel.
En als ik dan aangeef dat ik hem niet meer vertrouw, zegt hij doodleuk:'ja, dat kan ik me voorstellen. Ik vraag me ook af of je dat ooit zult terugkrijgen.'
Alsof-ie de waterstanden voorleest.
Op zo'n moment vraag ik me echt af met wie ik de afgelopen 10 jaren heb samengewoond.

1 opmerking:

  1. Dat je je dat afvraagt kan ik me goed voorstellen! Zijn houding is waarschijnlijk een manier om zich voor jouw en zijn eigen gevoelens af te sluiten. Ik kan me namleijk niet voorstellen dat het hem niets doet, 10 jaar met jou en twee leuke kinders opgeven.
    Wie weet hersenspoelt de snol hem wel door hem scripts uit zijn hoofd te laten leren voor contactmomenten. Aangezien hij waarschijnlijk geen acteerlessen heeft gehad komt dat over alsof ie een bijrolletje heeft in GTST.

    Zou me zo kunnen voorstellen dat je hem graag eens stevig door elkaar wilt schudden, zijn smoel openkrabben, een vuistslag en een fikse kick in tha nuts als toetje...als er maar eens een emotie uitkwam.

    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen