donderdag 24 mei 2012

ben ik nou gek?

Ik vraag het me steeds meer af:: ben ik nou gek? ben ik nou raar dit ik niet wil dat de snol de eerste tijd aanwezig als A. de kinderen in zijn nieuwe appartement over de vloer heeft? Natuurlijk is het eigenbelang, want ik word misselijk bij het idee dat zij met z'n alleen gezellig gezinnetje gaan zitten spelen. Maar ook in het belang van de kinderen lijkt het me niet; W snapt er al geen fuck van; wat als er dan ook nog direct een nieuwe vriendin bij zit, die ze kennen als 'vrouw van E.' ? Mij lijkt dat niet gezond, maar A kan het niet schelen; hij wil de snol 'niet verstoppen'. Alsof het daarom gáát. Overigens zou hij daar wel goed aan doen, om haar te verstoppen; wie wil er nou in de buurt zijn van een vrouw die 5 maanden na de geboorte van haar eerste kind bedenkt dat ze de beste vriend van haar man moet gaan bespringen?
Maar ik krijg het verwijt dat ik een machtspelletje speel (wat ik misschien ook wel doe). dat hij het alleen heeft over dat 'hij de kinderen bij zich wil hebben', zegt mij genoeg; hij is momenteel alleen bezig met zijn eigen belang, en de kinderen en ik doen, in mijn geval niet en in het geval van de kinderen minder, ter zake.
Je denkt dat je iemand kent, na 11 jaar relatie :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten