zaterdag 19 mei 2012

Belgie

Met Hemelvaart ben ik met de kinderen naar Belgie gereden, naar de broer en schoonzus van A. en hun kinderen. Het was heerlijk om er even uit te zijn. Voor het eerst in 2 maanden dat ik niet 24/7 met het gedoe bezig ben. Niet dat ik er niet aan denk, maar het is niet zo allesoverheersend. Vanmorgen zelfs een soort mindfulness in de tuin geprobeerd: alleen maar luisteren naar de vogeltjes en genieten van het mooie weer.
Gisteren heb ik met W een wandeling gemaakt. Hij is geen moment stil geweest, maar het was heerlijk om zo met 'm te lopen. En mijn lieve apekopje S, die een mooie glimmende Michael-Jackson-hoed van me had gekregen op een rommelmarkt, die haar geweldig goed staat, die zo heerlijk heeft gespeeld, met het aanwezige hondje en met M.
M. en J. waren fijn gezelschap. Hoewel M moeilijk Nederlands praat, hebben we toch fijn gepraat en was ze heel lief voor me. J. gaf me het, typisch mannelijke, advies, om niet om te zien, maar naar de toekomst te kijken. Dat is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch was het goed dat hij het zei.                                           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten